Tuesday 28 April 2015

Pengedar Shaklee Rawang: Set Gastrik

Set Gastrik Shaklee

1. ESP


Penting dalam pemulihan (elakkan susu). ESP membekalkan protin yang diperbuat dari kacang soya yang memang diketahui umum sebagai tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya. Oleh itu, ia sangat berguna untuk meneutralkan semula keasidan dalam perut yang merupakan punca utama gastrik. Ia juga membantu membina semula sel-sel yang baru bagi menggantikan sel-sel yang telah lemah dan rosak.

2. Peppermint Ginger Plus

Kombinasi 4 herba yang te
rdiri dari pudina, halia, jintan (fennel) dan bunga lawang (anise) terbukti secara klinikal dapat membantu mengatasi masalah gastrik, loya, penghadaman dan sendawa. Ia melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit

3. Ostematrix
Ostematrix mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang sangat tinggi dan mudah diserap. Ia berkepentingan dalam meneutralkan asid yang telah menembusi esphagus dalam perut yang menyebabkan pedih ulu hati. ia juga merupakan kalsium yang mudah diserap oleh badan. Kurangnya kalsium menjadi penyebab utama serangan gastrik. Tak caya? cuba tanya mereka yang sering terkena gastrik ni suka minum susu tak? Berapa kerap minum susu atau ambil makanan yang bersumberkan kalsium. Pasti kurang kan..
4. Alfalfa Complex


Sifat semulajadinya yang beralkali membantu meneutralkan keasidan dan mengurangkan keradangan. Baik untuk perubahan patologi dalam usus dan perut dengan memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.


Set Gastrik


Set Gastrik


Set Gastrik




Anda berminat untuk dapatkan produk diatas ..Hubungi saya..

●●●●●●●●●●●●●Perunding Vitamin Anda●●●●●●●●●●●●●●
♡♡ Mazidah Mohamed Zain
♡♡ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 897957]
♡♡ SMS/Whatsapp/Telegram : 013-3456789
♡♡ Email : ayangida77@gmail.com
♡♡ FB Fanpage :- Vitashouse

✿Penghantaran ke Seluruh Malaysia✿
✿COD :-
    Pengedar Shaklee Rawang, Pengedar Shaklee Selayang, Pengedar Shaklee KL Sentral✿
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

Posted via Blogaway

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates

Developed by:

faridmokhtar